برو ای باد صبا کن گذری / ببر از ما سوی آن شه خبری
برو ای باد صبا کن گذری / ببر از ما سوی آن شه خبری
تو مهین پادشه خوبانی / تو در این پیک عالم جانی
جام دل از غم تو لبریز است/سینه پراخگرو آتش خیز است
فاش میگویم و دل باخته ام / به تو از غیر تو پرداخته ام
من همان روز که بشناختمت / یک نگه کردم و دل باختمت
تو همان عیس روح اللهی / وارث صدق کلیم اللهی
آدم و نوح نبی اللهی /بهترین پور خلیل اللهی
تومحمدتو حسینی و حسنی / یادگارو خلف ابوالحسنی
بهردیدارتو درتاب و تبم / سخت شیدایی آن خال لبم
گرنبودی تو،افلاک نبود / آب و بادآتش وهم خاک نبود
آدم بوالبشرازکتم عدم / ننهادی به جهان هیچ قدم
عدل افسانه شده چون عنقا /قلب خونابه شده چون صهبا
حاش الله که عنایات نکنی / مخلصان غرق کرامت نکنی
((ناصر))م از کرممت آگاهم کمترین خادم آن درگاهم
مثنوی ((یا زمزمه ی دلباختگان))ازآیت الله مکارم شیرازی