برو ای باد صبا کن گذری  /  ببر از ما سوی آن شه خبری

تو مهین پادشه خوبانی  /  تو در این پیک عالم جانی

جام دل از غم تو لبریز است/سینه پراخگرو آتش خیز است

فاش میگویم و دل باخته ام  /  به تو از غیر تو پرداخته ام

من همان روز که بشناختمت  /  یک نگه کردم و دل باختمت

تو همان عیس روح اللهی  /  وارث صدق کلیم اللهی

آدم و نوح نبی اللهی /بهترین پور خلیل اللهی

تومحمدتو حسینی و حسنی  /  یادگارو خلف ابوالحسنی

بهردیدارتو درتاب و تبم  /  سخت شیدایی آن خال لبم

گرنبودی تو،افلاک نبود  /  آب و بادآتش وهم خاک نبود

آدم بوالبشرازکتم عدم   /  ننهادی به جهان هیچ قدم

عدل افسانه شده چون عنقا  /قلب خونابه شده چون صهبا

حاش الله که عنایات نکنی /  مخلصان غرق کرامت نکنی

((ناصر))م از کرممت آگاهم کمترین خادم آن درگاهم

                                       مثنوی ((یا زمزمه ی دلباختگان))ازآیت الله مکارم شیرازی