یاد مدینه كردم،با گوش جان شنیدم
لبیك را ز بالا ،تا در حرم رسیدم 
آیا شد آشكارا ،قبر نهان زهرا(س)؟
یا فاطمه(س) ز هر سو، با گوش جان شنیدم
بنت امام كاظم(ع)، اخت امام هشتم(ع)
باشد شفاعتش را ،روز جزا امیدم
یا بضعه ‏الرساله، ما را مران ز درگه
گشتم گدای كویت، از غیر دل بریدم
بر زاده برادر، جان جواد(ع) سوگند
رحمی اگر چه زیر، بار گنه خمیدم
یا فاطمه(س) شفاعت، از روسیاهی‏ام كن
تا خلق روز محشر، بینند رو سپیدم

http://www.oshagh-qaem.ir