الا که جان جهانی خدا کند که بیایی ...

.. توی ساختمون حسابداری دانشگاه کار داشتم ، درست روزهایی که خیلی دلم گرفته بود ، یکدفعه

برگه ای روی برد ساختمون توجهم رو به خودش معطوف کرد :

 

  حضرت مهدی(عج): ما از حال شما غافل و بی خبر نیستیم! .... 

( ببخشید ! اگه کسی بقیه روایت رو میدونه برام بنویسه ُ درست یادم نیست.

در انتهای برگه هم این مطلب به چشم میخورد:

برای فرج بسیار دعا کنید که فرج شما در آن است.

اولین قدم ما این باشد که با دعای دسته جمعی در شبهای جمعه که درهای رحمت الهی برای استجابت دعا باز است راس ساعت 19 دو رکعت نماز حاجت (مثل نماز صبح) بخوانیم و فرج آن مظلوم را از خداوند متعال خواستار شویم و در این امر استقامت داشته باشیم ودیگران را نیز تشویق کنیم .

فکر نمی کنید امشب نقطه شروع مناسبی برای این کار باشه ؟

انشاءالله پروردگار عیدی امشب همه ما رو از دست با برکت امیر المومنین (ع) فرج فرزند ایشان قرار دهد.

www.emameasr.org